MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

En go och snabb söndags lunch

Har haft det lite fullt upp i helgen, sjuk i veckan och i fredags hann jag nästan bara komma hem från praktiken innan jag åkte in till stan för att jobba på travet. Upptäckte att jobba med pengar när man är trött kanske inte är det bästa, men gick bra i alla fall.
Igår träffade jag Stelia sen började jag städa lägenheten och senare under kvällen så tog jag och Stelia oss en promenad i Vännäs.
Idag har jag fortsatt städa (leker duktig) och slängde ihop lite rester till lunch. Tagiatellen som fanns kvar, oliver, bacon och liten cheddar vilket blev riktigt gott :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback