MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Ett lov och saker som inte händer

Kameran och datorn ligger på golvet i mitt rum. Där har de varit i en vecka för att jag skulle inte vara borta nå mer än några dagar, men nu en vecka senare är jag fortfarande i Lycksele.
Så bilderna jag visar är gamla mobilbilder från när jag hade jobbat natt på praktiken, låtsades njuta av B&J's nya glass men den blev inte uppäten, en solig dag utanför kliniken och en svartvit selfie.  
Tänker inte skriva om påskfirande och massa mat för det har inte min vecka innehållit. 
Firade inte påsk i år, det känns för svårt när man brukar vara fyra men bara är tre. Det närmsta till påskmat som jag har ätit är laxfilén som jag stekte igår och kämpade i mig till lunch idag. 
Skulle och borde ha jobbat i fredags men magen värkte för mycket så stannade kvar i sängen medan mamma och hunden åkte till stugan. Förutom magont så har mitt lov mest bestått av städning, midnatts springing, ångest, mat och massor av tankar.  
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback