MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Födelsedags fika och middag



Den sextonde april så fyllde mamma år och när hon var på jobbet så stod jag i köket och bakade en stor och god morotskaka. Första morotskakan jag har gjort och receptet hittade jag hos baktokig.blogg.se, kakan vart uppskattad och uppätet och jag fick i mig en liten bit med leende fast jag var tvungen att vara glad för gästernas skull.
På kvällen gjorde jag grillad kyckling med ädelost, strips och grillad majskolvar som serverades på fin porslinet. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback