MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Det här med internet

Har inget internet i Lycksele och har varit här nästan hela sommaren. Men sitter och använder upp mobil internetet nu för att jag fick lust.
Känner inte för att summera vad som har hänt sen jag skrev sist, utan tror jag kommer göra det sen. Är ganska säker på att jag vill skriva det senare. 
Här är i alla fall en av alla bil bilder som jag tog under motorveckan med ett nytt objektiv som jag skämde bort mig med. Men har man lön så får man göra det :] 
Så den tjugofemte juli fick jag ett 55-200mm nikkor objektiv till min samling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback