MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Hem till norr



Sitter på tåget från Göteborg och känns galet overkligt att jag är på väg hem till lilla Vännäs, har blivit så otroligt kär i Göteborg ❤️
Har i alla fall haft en intensiv men bra resa, har ätit god mat, hittat himlen vid namn yoghurt bar, köpt en Håkan bok och försökt att le mycket. Har massor med foton tagna med kameran som jag ska redigera sen, har blivit lite starstruck av att få träffa så många har mina idoler och ska lyckas klara av skolan imorgon efter resan, så ska försöka sova mycket på tågen i natt. 
Kommentarer
2014-06-02 | 22:49:00
Bloggadress: http://emmawho.se
EMMAWHO säger:

Också varit i Göteborg precis, himla fint :) Synd bara att tågen krånglade massor på väg upp, hoppas det gick bättre för dig!

Svar: Gick bättre hem än ner :) dock vart vi typ två timmar sen nu på morgonen men inte nå större problem :)
Siri Backteman




2014-06-02 | 23:23:40
Bloggadress: http://afroeve.forme.se
linah säger:

så fin blogg:D!

Svar: Åh tack! :D
Siri Backteman





Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback