MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

En lång dag

© Fotot taget av mig, Siri | Nikon D90, Nikkor Lens AF 18-105mm | Modell: Tove Styrke 

Trodde att jag skulle klara av att vara på skolan under förmiddagen för att plugga och sen fara på praktiken som började klockan tolv. Men vet inte vad som hände, pluggade på skolan och det gick bra de första timmarna på praktiken men sen när jag hade matrast vart jag sjukt trött. Verkligen oveskrivilgt trött... och mådde inte så bra. Vilket slutade med att jag var tvungen att fara hem tidigare än planerat. Tur att man har underbara vänner som kan komma och hjälpa en.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback