MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Första dagen på praktiken

Har taigt mig ingeom första dagen på praktiken, även fast jag inte har haft en jättebra dag. Ont i ryggen, ont i nacken, har rivmärken och kommer nog få ett blåmärke. Men även fast jag har varit, och är, extremt trött idag så har det varit riktigt bra. Är ganska nöjd och längtar till imorgon då vi ska försöka fixa ett schema till mig. Och det känns bra att det är en mer riktigt praktik nu jämfört med i höstas då vi hade en vecka som man mest skulle observera under, vilket är otroligt irriterande för en sån som mig. För jag blir så rastlös när man inte kan hjälpa till men nu vet jag att jag får gå och göra mera och då känns det rätt.
För övrigt så räddade Ervinas mig idag. Hade inga pengar och inga cigg men fick låna pengar av han så borde klara av att ta mig igenom de närmast dagarna också. Sen får man hoppas på roligheter i helgen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback