MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Fyra favorit serier

The originals är en serie som handlar om The original vampire family från TVD och gillar man Klaus, Rebekkah eller Elijah så kan jag lova att du kommer gilla den här serien.

Det finns nog inte många som har missat TVD och för mig har den länge varit en favorit men tyvärr så börjar den bli mindre intressant.

Spin off serien av sex and the city, jag har läst första boken och följt SATC och under första säsongen av the carrie diaries vart jag förvånad över hur bra Anna Sophia gjorde rollen. Hon lyckas verkligen med känslorna av att hon är en ung Carrie. Sättet hon tänker, kroppspråket ja allt! Får en att tänka på hur lika dom spelar Carrie.


Det som gör Supernatrual så spännande är att man vet aldrig vad som kommer att hända, det är alltid nya saker och nya karaktärer, nya olyckor. Det är spännande helt enkelt. Sen är det absolut inte dåligt att det finns många snygga skådisar i serien ;]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback