MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

tre månader senare

Det har varit fina vinterdagar blandade med mindre fina dagar, men den första bilden är i alla fall från en finare dag, även fast jag inte minns vad som gjorden den fin förutom vädret.En sak som har hänt under tiden är att jag och mamma inte längre har något katt.
Jag har varit inne på akuten på grund utav någon allergi reakton, tre timmar på akutomottagningen och nu två veckor senare så vet vi fortfarande inte vad det var som jag reagerade på, men men jag fick allergitabletter i alla fall. Annars har jag passat på att ta många mysiga bad för att försöka bli av memd förkylningar som aldrig vill försvinna.
För någon vecka sen var jag och ramlade omkring i backen med Elise, och vi har även varit till hennes nya hus. Börjar kännas läskigt att mina vänner skaffar hus, förlovar sig, blir gravida och ja helt enkelt börjar bli vuxna... hahaha känner att jag inte skriver så vettigt.
Under lycksele marknaden så passade jag på att pussa och krama och busa massa med Sam eftersom att jag inte har kunnat vara nära han på grund av kikhostan.
Dessutom har jag lyckats helt och hållet krossa min telefon, så r.i.p. min iphone 5♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback