MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

GÖTEBORG PART II

Andra dagen av MPs kongress så passade jag på att gå på stan eller snarare vara en vilsen norrlängning och tog fel spårvagn. Så jag har ingen aning om vart jag var men hittade söta blommor och passade på att fota lite, innan jag åkte tillbaka och hittade affärer (!)

Bild från ett av alla beslut som togs
Framme i Borås sent och galet trött med en bra tidning och kit kat.
Håller fortfarande på att redigera bilderna från Göteborg men här är i alla fall tre stycken från lördagen.
Kommentarer
2014-06-06 | 18:48:03
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Annika säger:

Härliga bilder!

Svar: Åh tack så mycket :)
Siri Backteman





Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback