MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Sommarlov

Bild tagen med iPhone 4S igår under en springtur i värmen.

Idag har det varit liljas traditionella brännbollstunering. Yay... Jag har lite utav en hat-kärlek till brännboll. Kan för det mesta inte träffa bollen, är jätte bollrädd, fast springa kan jag. Så det blir lite blandade tankar. Men var i alla fall med på typ två tre matcher idag. Var gaaalet varmt (!) så tycker vi alla var duktiga som ens orkade spela. Nog för att jag mest solade och kollade in de andra lagen hehe.
Vart en helt okej sista dag med klassen och de andra eleverna innan vi syns i höst igen, fast kunde lätt ha skippat åskan som har gått nu ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback