MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

-

Stressröker från bussen, kastar slutet av ciggen, ringer på ingen kommer. Ringer igen och igen till slut öppnar en städerska. Sätter mig i det lilla väntrummet i väntan och förvirran. Till slut kommer hon. En ganska tanig kvinna som säger mitt namn och jag följer efter och in på rummet. Sätt dig i vilken fotölj du vill säger hon lugnt och av vana tar jag av mig jacka och halsduken när jag sätter mig ner. Lyssnar på henne, nickar och svarar, börjar pillra med skjortan och blir rastlös.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback