MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Aktivitetsdag med VO







© Fotot taget av mig, Siri | Nikon D90, Tamron Lens AF 70-300mm |

Vi har haft ett arbete i engelska och hälsopedagogiken att planera en aktivitetsdag för VO13, VO12 och några elever från inspro. Så hela dagen i torsdags var vi ute och sprang runt och lekte lekar ute i snö-slask-leran.
Självklart hade jag med mig kameran och fick många roliga bilder och kanske mycket snö som hamnade mot mig och kameran när folk höll på att ramla mot mig. 
Men det vart en riktigt rolig dag även fast vi hade några minuter med regn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback