MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

En av fyra veckor √


Har nyss gjort klart första veckan av mina fyra veckor på praktiken. Tre kvällspass, ett dagspass och två dåliga dagar. Men det känns som att det går bra i alla fall, trivs verkligen på praktiken och har det roligt.
Nu till veckan är jag ledig måndag, onsdag och lördag och har ett kvälspass och två nattpass. Kanske låter konstigt men är riktigt taggad inför nattpassen sen så är det roligare att jobba kväll än dag tycker jag. Inte bara för att jag är kvällsmänniska utan också för att det känns som att det finns mer att göra på kvällarna. Hoppas verkligen att jag kan få jobb på samma ställe sen.
Nu ska jag diska lite, se shameless och sova och njuta av ledigheten imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback