MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Nervös inför praktiken?

Efter helgen så börjar min fyra veckors praktik på äldreboendet. Jag vet inte riktigt om jag är nervös eller inte. Jag menar jag var där en vecka under höstterminen och jag kommer vara på exakt samma ställe nu så det är skönt. Men ändå så är jag lite halv nervös och det blir inte bättre av att jag har haft skumma mardrömmar hela den här veckan.
Men å andra sida så är det jätte trevligt personal, en av mina närmast vänner finns på andra sidan av huset och mina handledare är helt fantastiska. Så antar att jag ska hoppas på att det går bra. Känns riktigt roligt och intressant att prova på två stycken nattpass också dock är jag inte så förväntansfull inför morgonpassen när man börjar cirka sju på morgon, med tanke på vilken morgon människa jag (inte) är. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback