MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Saknar färgerna

© Fotot taget av mig, Siri | Nikon D90, Nikkor Lens AF 50mm f/1.8 |

Jag är en person som älskar både vintern och sommaren. På vintern är det härliga högtider och sen så fyller jag år. Plus att det är så vackert med snö lverallt och ganska skönt med kyla och att vara i backen en vacker vinterdag är inget klagar på. Sen så älskar jag sommaren för all värme och att man slipper alla tunga kläder och att man kan bada och grilla och festivaler♥
Men våren, särskilt den norrländska våren, är något som jag absolut inte gillar. Det är bara massa slask, lera, kallt och blåsigt och grått. Så därför sitter jag en halv dålig dag som idag och kollar igenom bilder från förra året. Färgglada bilder som nästan gör att man saknar hösten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback