MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

And we're all daydreaming now

 © Fotot taget av mig, Siri | Nikon D90, Nikkor Lens AF 50mm f/1.8 | Modell: Britta 

Upptäckte att jag verkligen har fotat jätte lite dom senaste månaderna. Vet ju att det är för att jag inte har mått så bra, men jag saknar verkligen att fota så hoppas att jag kan komma tillbaka till det snart.
Har för övrigt haft en riktigt bra och rolig vecka även fast det har varit ganska mycket att göra. Har hunnit med en dag med klassen på fortet, möte på kliniken, två nationella prov, varit på yrkes sm och gjort ett medicin prov.
Har egentligen inget roligt att skriva, ska bara göra måsten saker i helgen, städa, tvätta, diska, plugga och sånt. Men det måste bli bortgjort nån gång... men det känns härligare att tänka på att det är solnedgång halv elva på kvällen :]
Nä nu måste jag försöka göra något vettigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback