MENYBILDENHAMNARHÄR(tabortdennatext)

Långa veckor

De senaste veckorna har bestått av hosta hosta hosta och lite mer hosta. Jag hat fått någon extrem jobbig förkyldning som prövat mitt tålamod. Är ganska less på att en förkylning kan vara ångest triggande, får svårt att andas till och från, och att den gör så att jag spyr. Så de senaste veckorna har bestått av två starka hostmediciner och alla möjliga försök till att hostan ska sluta. Till och med Ben & Jerrys's, det var gott men hjälpte tyvärr inget. 
Dock så har jag varit i skolan även fast jag har varit/är sjuk, vilket är på gott och ont. 
I torsdags hade vi öppet hus och brand & räddning visade bilolycka, lika kul varje år, där dom kapade av biltaket när "offren" var i bilen. 
Igår hade vi komp ledigt från öppet hus så jag åkte hem tidigare till Lycksele och gick på en gång till linsa för att betala och hämta ut mina nya glasögon. Upptäckte senare att det är något nytt vid torget som jag inte riktigt vet vad det är, men vackert är det i alla fall och det lyser upp. Men mamma sa att det är invigning ikväll så då kanske nån berättar varför det lyser blått ;)
Nä nu ska jag snart på julmarknaden! ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback